Značku Superbrands sme získali už po siedmykrát

30. MARCA 2022

superbrands-2022

Opätovným získaním prestížneho ocenenia potvrdzujeme prvotriednu kvalitu našich mäsových výrobkov. V spoločnosti HYZA sme hrdí, že naša snaha bola takto ohodnotená. Predstavuje to pre nás záväzok a zároveň motiváciu do ďalšej práce.

Aktuálny ročník ocenenia Superbrands sa niesol v znamení okrúhleho výročia, na Slovensku sa pečať udeľovala už po desiatykrát. Počas uplynulej dekády sme značku získali magických sedemkrát. Oceňujeme to a sme z toho v siedmom nebi!

Piliere úspechu

Prečo práve HYZA získala túto značku až sedemkrát za 10 rokov a ako sa rodí takýto úspech? „Aj v kuchyni potrebujete na prípravu chutného jedla viacero ingrediencií, ktoré spolu skvelo ladia. Tak je to aj s každodennou prácou v našom závode,“ hovorí Ing. Jiří Šavrda, výkonný riaditeľ spoločnosti HYZA. Na Slovensku pôsobíme už viac ako 70 rokov a zamestnávame približne 900 zamestnancov. Podporujeme domáci región, zamestnanosť v ňom a tiež množstvo podnikateľov po celej našej domovine – nielen na slovenských hydinových farmách, ale aj v poľnohospodárstve.

Hodnoty našej značky stoja na štyroch kľúčových pilieroch: kvalita, bezpečnosť, spoľahlivosť a úprimnosť. Robia ju nielen unikátnou, ale odlišujú ju od konkurencie a v konečnom dôsledku nám pomáhajú získavať priazeň našich zákazníkov – presne to je našim cieľom. Našou prácou chceme prispievať k zdravšiemu, spokojnejšiemu a tiež chutnejšiemu životu ľudí v našej domovine naprieč všetkými generáciami. Keďže sme dlhodobo stabilným lídrom a pre spotrebiteľov sme prvou voľbou na trhu s hydinou či hydinovými výrobkami, veríme, že úspech u spotrebiteľov vieme „uvariť“ každý deň.

Aj pečať má svoju kvalitu

Ocenenie Superbrands Award získavajú najlepšie značky na základe preferencií zákazníkov a následne podľa hodnotenia odbornej poroty, zloženej z popredných predstaviteľov v oblasti brandingu a marketingovej komunikácie. Pečať kvality Superbrands je pre každú spoločnosť nielen znakom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke v očiach konzumentov, ale aj v očiach odbornej verejnosti. Firmy, ohodnotené týmto ocenením vynikajú vďaka výnimočnému imidžu značky, ktorý ich odlišuje od konkurencie.

„Organizácia Superbrands pôsobí vo viac ako 80 krajinách sveta a jej úlohou je vyzdvihovať najlepších z najlepších. Preto je pre nás toto uznanie veľkou cťou a dôkazom správnosti našich postupov pri výrobe a významu celej našej práce pre všetkých priaznivcov produktov našej značky,“ hodnotí Jiří Šavrda zisk prestížneho ocenenia.

Zdieľajte so známymi